Olivencia Lorenzo, Juan José Autor
Perceptions of professors of educational inclusion: Diversity, cooperation and commitment
- Fernández M.J.A.d.O.
- Villalba M.J.S.
- Olivencia J.J.L.
YAKUGAKU ZASSHI-JOURNAL OF THE PHARMACEUTICAL SOCIETY OF JAPAN - 1/8/2020
- Factor Impacto JCR: 0,302 (2020)
- CiteScore: 0,2 (2019)
- SJR: 0,122 (2019)
- SNIP: 0,582 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 0,32
- Categorías JCR: PHARMACOLOGY & PHARMACY
Higher Education Students' Assessments towards Gamification and Sustainability: A Case Study
- Santos-Villalba M.J.
- Olivencia J.J.L.
- Navas-Parejo M.R.
- Benítez-Márquez M.D.
SUSTAINABILITY - 2/10/2020
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Compulsory Education Teachers' Perceptions of Resources, Extracurricular Activities and Inclusive Pedagogical Training in Spain
- Juan José Leiva-Olivencia
- Maria Carmen López-Berlanga
- Antonio Miñán Espigares
- Francisco Villegas Lirola
SUSTAINABILITY - 6/5/2021
- Cuartil JCR: Q2 (2021)
- Factor Impacto JCR: 3,889 (2023)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,075 (2021)
- CiteScore: 5,8 (2022)
- SJR: 0,664 (2021)
- SNIP: 1,291 (2021)
- Impacto JCR a 5 años: 4,089
- Categorías JCR: ENVIRONMENTAL SCIENCES
- Scopus
- ORCID
- OAI-PMH
- Web of Science
Validity of the "Big Data Tendency in Education" Scale as a Tool Helping to Reach Inclusive Social Development
- Matas-Terrón A.
- Leiva-Olivencia J.J.
- Franco-Caballero P.D.
- García-Aguilera F.J.
SUSTAINABILITY - 7/7/2020
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Tendency to Use Big Data in Education Based on Its Opportunities According to Andalusian Education Students
- Antonio Matas-Terron
- JUAN JOSÉ LEIVA OLIVENCIA
- Cristina Negro
SOCIAL SCIENCES-BASEL - 1/9/2020
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Perception of verbal violence among students in compulsory secondary education. Analysis and proposals to improve coexistence through
- González-Sodis J.L.
- Leiva Olivencia J.J.
- Matas Terrón A.
Revista Interuniversitaria de Formacion del Profesorado - 1/1/2021
Apoyo a la inclusión educativa del alumnado con Trastornos del Espectro Autista: un estudio preliminar de asistentes personales
- Esther Polo Márquez
- Juan José Leiva Olivencia
- Marta Sandoval Mena
Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado - 10/01/2023
- Scopus
- ORCID
Perceptions about cultural diversity and intercultural communication of future teachers
- Dolores Pareja de Vicente
- Juan José Leiva Olivencia
- Antonio Matas Terrón
REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO - 27/1/2020
- CiteScore: 1,4 (2020)
- SJR: 0,23 (2020)
- SNIP: 0,83 (2020)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Perception of verbal violence in the classroom: Mediation on stage
- González-Sodis J.L.
- Leiva-Olivencia J.J.
- Matas-Terrón A.
Revista Electronica Interuniversitaria de Formacion del Profesorado - 20/8/2021
Socio-educational attitudes and conceptions about the youngs with intellectual functional disability in the andalusian school context
- Negri-Cortés M.I.
- Leiva-Olivencia J.J.
Revista Electronica Educare - 1/9/2021
Educational and social inclusion: A path to equity for families in vulnerable situations
- María Jesús Santos-Villalba
- María José Alcalá del Olmo-Fernández
- Lucía María Parody-García
- Juan José Leiva-Olivencia
Transformative Intercultural Global Education - 13/5/2024
10.4018/979-8-3693-2057-0.ch015
- Scopus
- ORCID
Analysis of the Publications of the Universities of the South of the Iberian Peninsula on Facebook
- Estefanía Cestino-González
- Juan José Leiva-Olivencia
- Francisco-Javier Ruiz-del-Olmo
COMMUNICATION AND SMART TECHNOLOGIES (ICOMTA 2021) - 1/1/2022
- SJR: 0,128 (2020)
- SNIP: 0,438 (2020)
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Este autor no tiene patentes.
Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.
Índice h
Scopus: 6
Web of Science: 5
Índice i10
Scopus: 1
Web of Science: 2
Perfiles de autor
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id
Proyectos de investigación en la UAL
-
Acrónimo SEJ2006-02342Desde: 1 de octubre de 2006Hasta: 30 de septiembre de 2009Financiado por: MECImporte de financiación: 16.456,00 EURRol: Investigador