Sánchez Romero, Cristina Autor

Digital teacher competence

  • Cacheiro-González, M.L.
  • Sánchez-Romero, C.
  • González-Lorenzo, J.M.

Turkish Online Journal of Educational Technology - 1/11/2017

Número de citas: 1 (Scopus)
Open Access

Coping Strategies in the Family and School Ecosystem

  • Cristina Sánchez-Romero
  • Eva María Muñoz-Jiménez
  • Isabel Martínez-Sánchez
  • María del Carmen López-Berlanga

SUSTAINABILITY - 29/8/2020

10.3390/su12156118

Número de citas: 2 (Web of Science)
Open Access

EVALUATION OF STUDENT COMPETENCES: ASSESSMENT TECHNIQUES AND MODELS

  • Rivilla A.
  • Garrido M.
  • Romero C.

RIE-REVISTA DE INVESTIGACION EDUCATIVA - 28/1/2013

10.6018/rie.31.1.157601

Número de citas: 31 (Web of Science) 26 (Scopus)

Virtual learning scenarios, collaboration and Exchange: coeducational learning as a pedagogical strategy

  • Vieira Barros, Daniela Melare
  • Romero, Cristina Sanchez
  • Moreira, Jose Antonio

REVISTA TEMPOS E ESPACOS EDUCACAO - 09/2014

Número de citas: 2 (Web of Science)

Manifestaciones del bullying en la Preparatoria Agrícola. Universidad Autónoma de Chapingo, México

  • Rosalva Ruiz-Ramírez
  • Cristina Sánchez-Romero
  • Emma Zapata-Martelo
  • José Luis García-Cué
  • Ma. Antonia Pérez-Olvera
  • Beatriz Martínez-Corona
  • Gustavo Rojo-Martínez
... Ver más Contraer

Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Niñez y Juventud - 2/08/2017

10.11600/1692715x.1522425112016

Número de citas: 1 (Dialnet)
  • ORCID

Percepción de actitudes nocivas en el uso de las redes sociales en los jóvenes adolescentes

  • Cristina Sánchez Romero
  • Maria Carmen López Berlanga

Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa - 1/06/2020

10.6018/riite.401801

Número de citas: 2 (Dialnet)
  • Dialnet
  • ORCID
Open Access

New Techno-Pedagogical Models: Digital Competence in University Students

  • Castellanos Sanchez, Almudena
  • Sanchez Romero, Cristina
  • Calderero Hernandez, Jose Fernando

REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA - 1/01/2017

10.24320/redie.2017.19.1.1148

Número de citas: 17 (Web of Science) 51 (Scopus)

New techno-pedagogical models: Digital competence in university students,Nuevos modelos tecnopedagógicos. Competencia digital de los alumnos universitarios

  • Sánchez, A.C.
  • Romero, C.S.
  • Hernández, J.F.C.

Revista Electronica de Investigacion Educativa - 2017

  • ORCID

Identification Studio of the Styles of the Use of the Virtual of the Seniors: initial perspectives

  • Sanchez Romero, Cristina
  • dos Santos, Vanessa Matos
  • Vieira Barros, Daniela Melare
  • Alvarez Gonzalez, Evelina
  • Lago Castro, Pilar

REVISTA EDUCAONLINE - 05/2020

Número de citas:

Methodology for competency-based education in a student with Moebius syndrome,Metodología para trabajar competencias con un estudiante con síndrome de Moebius

  • Isasi, S.M.
  • Romero, C.S.

Revista de Logopedia, Foniatria y Audiologia - 1/1/2010

10.1016/s0214-4603(10)70153-4

Número de citas:

21st-century skills

  • Roberto Feltrero
  • Adina Ionescu
  • Saeta Hernando
  • Cristina Sánchez

14/03/2024

10.4324/9781003387404-11

  • ORCID

Models of research in ubiquitous and mobile contexts in Higher Education

  • Sanchez Romero, Cristina

INNOVACION EDUCATIVA-MEXICO - 01/2017

Número de citas:

Aplicación de estrategias didácticas en contextos desfavorecidos

  • Cristina Sánchez Romero

2013

Número de citas: 4 (Dialnet)
Open Access

The practical application of a technological tool, "reslience tools" for children in context of risk and vulnerability

  • Gutiez Cuevas, Pilar
  • Sanchez Romero, Cristina
  • Lopez Guinea, Castellar
  • Laborda, JC
  • Ozdamli, F
  • Maasoglu, Y

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - 2014

10.1016/j.sbspro.2014.01.734 Ver en origen

Número de citas: 2 (Web of Science)
Open Access

Early child Intervention, fostering resliences and formative competence in vulnerability context

  • Gutiez Cuevas, Pilar
  • Sanchez Romero, Cristina
  • Lopez Guinea, Castellar
  • Baskan, GA
  • Ozdamli, F
  • Kanbul, S
  • Ozcan, D
... Ver más Contraer

4TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012) - 2012

10.1016/j.sbspro.2012.08.003 Ver en origen

Número de citas: 1 (Web of Science)
Open Access

The reflection on the educational practice from the collaborative inquiry

  • Sanchez Romero, Cristina
  • Moratalla Isasi, Silvia
  • Baskan, GA
  • Ozdamli, F
  • Kanbul, S
  • Ozcan, D

4TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012) - 2012

10.1016/j.sbspro.2012.06.161 Ver en origen

Número de citas:
Open Access

Teacher training in the European Higher Education Area: a look at the American model

  • Starkie, E.G.
  • Romero, C.S.

3RD WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - 2011 - 1/12/2011

10.1016/j.sbspro.2011.04.263

Número de citas:

Este autor no tiene patentes.

The Impact and Increase of Externalized Disorders from a Gender Perspective in Adolescents, Nowadays

  • Cristina Sánchez-Romero
  • Francisco Crespo-Molero
  • Eva María Muñoz-Jiménez

22/07/2024

10.20944/preprints202407.1652.v1

  • ORCID

Scopus: 2

Web of Science: 5

Scopus: 2

Web of Science: 5

Última actualización de los datos: 23/11/24 7:11
Próxima recolección programada: 30/11/24 3:00