Paoloni, Paola Verónica Rita Autor
Self-perceived digital competence by teachers after emergency virtuality in three Argentine universities
- Chiecher, Analia Claudia
- Bossolasco, Maria Luisa
- Paoloni, Paola Veronica
EDMETIC - 2024
Habilidades socioemocionales en la formación docente: un estudio en el nivel superior
- Patricia Del Carmen Aristulle
- Paola Verónica Paoloni
- Elio Rodolfo Parisí
Castalia - Revista de Psicología de la Academia - 29/07/2024
- ORCID
Socio-emotional skills in times of COVID-19. Thinking about teaching from the experience perceived by engineering graduates
- Paola Verónica Paoloni
- Daiana Schlegel
REVISTA EDUCACION EN INGENIERIA - 5/04/2022
- ORCID
- Web of Science
Rasgos de las tareas vinculados al compromiso con el aprendizaje del oficio. Un acercamiento desde un taller de capacitación para el trabajo
- Agustina María Manavella
- Paola Verónica Rita Paoloni
- María Cristina Rinaudo
Sinéctica - 27/07/2021
10.31391/s2007-7033(2021)0057-006
- ORCID
Perceptions of Psychopedagogy Students in Argentina Regarding their Empathic Capacity in Developing their Professional Identity
- Daiana Schlegel
- Paola Verónica Paoloni
- Martha Leticia Gaeta
REVISTA EDUCACION - 25/06/2021
- ORCID
- Web of Science
Expectations and assessments about the learning context. A longitudinal study in Engineering Careers
- Schlegel, Daiana
- Veronica Paoloni, Paola
- Donolo, Danilo
REVISTA EDUCACION EN INGENIERIA - 4/04/2021
- ORCID
- Web of Science
Effect of Levels of Self-Regulation and Situational Stress on Achievement Emotions in Undergraduate Students: Class, Study and Testing
- Jesús de la Fuente
- Paola Verónica Paoloni
- Manuel Mariano Vera-Martínez
- Angélica Garzón-Umerenkova
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH - 16/6/2020
- Cuartil JCR: Q2 (2020)
- Factor Impacto JCR: 3,39 (2023)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,958 (2020)
- CiteScore: 3,4 (2020)
- SJR: 0,747 (2020)
- SNIP: 1,356 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 3,789
- Categorías JCR: PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTH
- Scopus
- ORCID
- Web of Science
Freshman University Student Approaches to Learning Strategies: Impact on Academic Performance
- Elizabet Moreno, Jacqueline
- Claudia Chiecher, Analia
- Veronica Paoloni, Paola
REVISTA EDUCACION - 29/06/2020
- ORCID
- Web of Science
Socio-Ernotionai Skills in Educationai Communities: Contributions to In tegrai Teacher Training
- del Carmen Aristulle, Patricia
- Veronica Paoloni-Stente, Paola
REVISTA EDUCACION - 07/2019
Three Experiences on Flipped Classroom to Promote the Engagement for Learning. Perceptions of University Students
- Yamila Rigo, Dahiana
- Elisa Riccetti, Ana
- Siracusa, Marcela
- Paoloni, Paola
PAGINAS DE EDUCACION - 3/07/2019
- ORCID
- Web of Science
Este autor no tiene libros, capítulos o tesis.
Este autor no tiene conferencias.
Este autor no tiene patentes.
Este autor no tiene informes ni otros tipos de publicaciones.
Índice h
Scopus: 1
Web of Science: 2
Índice i10
Scopus: 1
Web of Science: 1
Perfiles de autor
-
ORCID
-
Dialnet id
Proyectos de investigación en la UAL
- El autor no participa actualmente en ningún proyecto.