Sánchez Fernández, Raquel Autor
Understanding the origin and evolution of affinity as a multidisciplinary concept: A conceptual approach to consumer affinity
- Serrano-Arcos M.M.
- Sánchez-Fernández R.
- Pérez-Mesa J.C.
- Riefler P.
Psychology and Marketing - 1/1/2022
- CiteScore: 4,9 (2021)
- SJR: 1,2 (2021)
- SNIP: 1,494 (2021)
An attempt to clarify what deserves to remain dark: A long look back
- Jorge Tarifa-Fernández
- Eva Carmona-Moreno
- Raquel Sánchez-Fernández
Tourism and Hospitality Research - 22/06/2022
- CiteScore: 5,4 (2021)
- SJR: 0,776 (2021)
- SNIP: 1,209 (2021)
- Scopus
- ORCID
A review of consumer affinity research: recent advances and future directions
- M. Mar Serrano-Arcos
- Raquel Sánchez-Fernández
- Juan Carlos Pérez-Mesa
- Petra Riefler
International Marketing Review - 16/03/2022
- CiteScore: 7,2 (2021)
- SJR: 1,329 (2021)
- SNIP: 1,477 (2021)
- ORCID
- Scopus
Addressing the location problem of a perishables redistribution center in the middle of Europe
- Pérez-Mesa J.C.
- Serrano-Arcos M.M.
- Jiménez-Guerrero J.F.
- Sánchez-Fernández R.
Foods - 1/5/2021
- Cuartil JCR: Q1 (2021)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,33 (2021)
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
Analysis of Product-Country Image from Consumer’s Perspective: The Impact of Subjective Knowledge, Perceived Risk and Media Influence
- María del Mar Serrano-Arcos
- Raquel Sánchez-Fernández
- Juan Carlos Pérez-Mesa
Sustainability - 18/02/2021
- Cuartil JCR: Q2 (2021)
- Factor Impacto JCR: 3,889 (2021)
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,57 (2021)
- CiteScore: 3,9 (2020)
- SJR: 0,612 (2020)
- SNIP: 1,242 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 4,089
- Categorías JCR: ENVIRONMENTAL STUDIES
- ORCID
- OAI-PMH
- Web of Science
- Scopus
Active and Reactive Value Dimensions: A Dynamic-Based Perspective in the Hotel Sector
- Martina G. Gallarza
- Raquel Sánchez-Fernández
- Francisco Arteaga-Moreno
- Giacomo Del Chiappa
Journal of Hospitality & Tourism Research - 8/02/2021
- Cuartil JCR: Q2 (2021)
- Factor Impacto JCR: 4,317 (2021)
- CiteScore: 6,8 (2021)
- SJR: 1,395 (2021)
- SNIP: 1,769 (2021)
- Impacto JCR a 5 años: 5,421
- Categorías JCR: HOSPITALITY, LEISURE, SPORT & TOURISM
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
How social media influencers affect behavioural intentions towards recommended brands: the role of emotional attachment and information value
- Raquel Sánchez-Fernández
- David Jiménez-Castillo
Journal of Marketing Management - 19/01/2021
- Factor Impacto JCR: 4,707 (2021)
- CiteScore: 4,4 (2020)
- SJR: 0,944 (2020)
- SNIP: 1,442 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 5,85
- Categorías JCR: MANAGEMENT
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
Analysis of Intermodal Transport Potentials for Vegetables Export from Southeast Spain
- Juan Carlos Pérez-Mesa
- Lucía Abellay
- Mª Serrano-Arcos
- Raquel Sánchez-Fernández
Sustainability - 15/10/2020
- Cuartil JCR: Q2 (2020)
- Factor Impacto JCR: 3,251 (2021)
- CiteScore: 3,9 (2020)
- SJR: 0,612 (2020)
- SNIP: 1,242 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 3,473
- Categorías JCR: GREEN & SUSTAINABLE SCIENCE & TECHNOLOGY
- ORCID
- OAI-PMH
- Scopus
- Web of Science
Adding dynamicity to consumer value dimensions: An exploratory approach to intrinsic values and value outcomes in the hotel industry
- Sánchez-Fernández R.
- Gallarza M.G.
- Arteaga F.
International Journal of Contemporary Hospitality Management - 20/1/2020
- Factor Impacto JCR: 6,514 (2020)
- CiteScore: 9,3 (2020)
- SJR: 2,079 (2020)
- SNIP: 1,984 (2020)
- Impacto JCR a 5 años: 8,043
- Categorías JCR: HOSPITALITY, LEISURE, SPORT & TOURISM
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
Measuring the impact of crises in the horticultural sector: the case of Spain
- Pérez-Mesa J.
- Serrano-Arcos M.
- Sánchez-Fernández R.
British Food Journal - 25/4/2019
- Cuartil JCR: Q2 (2019)
- Cuartil SJR: Q1
- Factor Impacto JCR: 2,102 (2021)
- Impacto Normalizado por Categoría: 1,421 (2019)
- CiteScore: 3,5 (2020)
- SJR: 0,579 (2019)
- SNIP: 1,112 (2019)
- Impacto JCR a 5 años: 2,467
- Categorías JCR: AGRICULTURAL ECONOMICS & POLICY
- Categorías SJR: Business, Management and Accounting (miscellaneous) (Q1); Food Science (Q2)
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
Análisis de la imagen y la afinidad en el consumo de productos extranjeros: Una aproximación empírica desde el sector hortofrutícola español
- M. Mar Serrano Arcos
- Raquel Sánchez Fernández
- Juan Carlos Pérez Mesa
2020
- Dialnet
Manual de gestión de la relación con los clientes
- Raquel Sánchez Fernández
- David Jiménez Castillo
2020
- Dialnet
The Inter-Variable Perspective on Value Research: A Personal Documented View
Value in marketing. Retrospective and perspective stance - 2020
- ORCID
A personal look at the concept of consumer value: meanings, methods, and measures
La valeur perçue en marketing. Perspective théoriques et enjeux managériaux - 2020
- ORCID
The inter-variable perspective on consumer value research: A personal documented view
- Gallarza, M.G.
- Sánchez-Fernández, R.
Value in Marketing: Retrospective and Perspective Stance - 2019
- ORCID
The intra-variable perspective on value research: A personal documented view
- Sánchez-Fernández R.
- Gallarza M.G.
Value in Marketing: Retrospective and Perspective Stance - 21/11/2019
Morris B. Holbrook: The value of a great researcher and friend
Legends in consumer behavior: Morris B. Holbrook - 2015
- ORCID
The impact of combining video podcasting and lectures on students' assimilation of additional knowledge: An empirical examination
- Jiménez-Castillo D.
- Fernández R.
E-Learning 2.0 Technologies and Web Applications in Higher Education - 21/9/2015
10.4018/978-1-4666-4876-0.ch004
- Impacto Normalizado por Categoría: 0,144 (2015)
- ORCID
- Scopus
- Web of Science
Marketing y Protocolo: Comportamiento del Consumidor y Turista
El Turismo en el Mediterráneo Occidental - 2014
- ORCID
¿Cómo crear vídeo podcasts efectivos? Una aplicación al contexto de la enseñanza universitaria
- Raquel Sánchez Fernández
- David Jiménez Castillo
Pedagogía audiovisual: Monográfico de experiencias docentes multimedia - 2014
- Dialnet
- ORCID
ARE YOU A LOCAVORE? MAKING MASTER STUDENTS IDENTIFY LOCAVORIM BEHAVIOUR THROUGH IN-DEPTH INTERVIEWS
- Martina Gallarza
- Giacomo del Chiappa
- Raquel Sanchez-Fernandez
- Mar Serrano-Arcos
11/2021
- ORCID
CROSS FERTILIZATION BETWEEN PSYCHOLOGY AND MARKETING: INSIGHTS ON CONSUMER VALUE MEASURES THROUGH AN IN-CLASS EXERCISE WITH MASTER STUDENTS
- Gallarza, M. G.
- Sanchez-Fernandez, R.
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
12TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2019) - 2019
- ORCID
- Web of Science
STUDENTS AS TEACHERS: EXPLORING MASTER'S STUDENTS CAPABILITIES ON INDUCTIVE KNOWLEDGE ON CONSUMER BEHAVIOUR
- Gallarza, Martina G.
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018) - 2018
- ORCID
- Web of Science
MOVING TO FLIPPED LEARNING: A DYNAMIC FRAMEWORK TO GUIDE INSTRUCTORS' MIGRATION PROCESSES IN HIGHER EDUCATION
- Jimenez-Castillo, David
- Estrella-Ramon, Antonia
- Angeles Iniesta-Bonillo, Ma
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17) - 03/2017
- ORCID
- Web of Science
ANALYSING GRADUATES' MARKET HETEROGENEITY IN HIGHER EDUCATION: AN EMPIRICAL APPROACH BASED ON A RELATIONAL MODEL
- Angeles Iniesta-Bonillo, M.
- Jimenez-Castillo, David
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Cervera-Taulet, Amparo
- Schlesinger, Walesska
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2014
- ORCID
- Web of Science
THE USE OF VIDEO PODCASTING TO COMPLEMENT LECTURES: ANALYZING ITS EFFECT ON STUDENTS' ASSIMILATION CAPACITY
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Jimenez-Castillo, David
- Marin-Carrillo, Gema M.
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
7TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2013) - 2013
- ORCID
- Web of Science
ICT USAGE IN HIGHER EDUCATION: PROPOSITION OF A RELATIONAL MODEL
- Angeles Iniesta-Bonillo, M.
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Cervera-Taulet, Amparo
- Schlesinger-Diaz, Walesska
- Chova, LG
- Martinez, AL
- Torres, IC
INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE - 2012
- ORCID
- Web of Science
LIFELONG LEARNING: CONCEPTUALIZATION AND MEASUREMENT IN THE SPANISH CONTEXT
- Schlesinger, M.
- Cervera, A.
- Iniesta, M.
- Sanchez, R.
- Chova, LG
- Belenguer, DM
- Torres, IC
4TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED 2010) - 2010
- ORCID
- Web of Science
ANALYSIS OF THE VALUE CREATION IN HIGHER INSTITUTIONS: A RELATIONAL PERSPECTIVE
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Angeles Iniesta-Bonillo, M.
- Schlesinger-Diaz, Walesska
- Rivera-Torres, Pilar
- Matei, L
- Dinu, T
REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010
- ORCID
- Web of Science
IMAGE, SATISFACTION AND IDENTIFICATION AS ANTECEDENTS OF GRADUATE LOYALTY
- Cervera Taulet, Amparo
- Schlesinger Diaz, Ma. Walesska
- Angeles Iniesta, M.
- Sanchez-Fernandez, Raquel
- Matei, L
- Dinu, T
REGULATION AND BEST PRACTICES IN PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING - 2010
- Impacto Normalizado por Categoría: 3,469 (2010)
- ORCID
- Web of Science
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Proyectos de investigación en la UAL
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Acrónimo UAL2020-SEJ-D2026Desde: 1 de enero de 2021Hasta: 31 de diciembre de 2022Financiado por: Universidad de AlmeríaImporte de financiación: 29.800,00 EURRol: Investigador
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Acrónimo CR-UAL-0108Desde: 1 de enero de 2020Hasta: 30 de junio de 2021Financiado por: Consejería de Economía, Conocimiento, Empresas y UniversidadImporte de financiación: 49.900,00 EUR
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Acrónimo SEJ2007-68105-C02-02Desde: 1 de enero de 2020Hasta: 30 de junio de 2021Financiado por: Consejería de Economía, Conocimiento, Empresas y UniversidadImporte de financiación: 49.900,00 EUR
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Acrónimo P18-RT-4663Desde: 1 de enero de 2020Hasta: 31 de diciembre de 2022Financiado por: Consejería de Transformación Económica, Industria, Conocimiento y UniversidadesImporte de financiación: 14.726,00 EURInvestigador Principal (IP)Rol: Investigador principal
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Acrónimo ECO2017-82347-PDesde: 1 de enero de 2020Hasta: 30 de junio de 2021Financiado por: Consejería de Economía, Conocimiento, Empresas y UniversidadImporte de financiación: 49.900,00 EURRol: Investigador
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Acrónimo P10-SEJ-05827Desde: 1 de enero de 2020Hasta: 30 de junio de 2021Financiado por: Consejería de Economía, Conocimiento, Empresas y UniversidadImporte de financiación: 49.900,00 EURRol: Investigador
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Acrónimo Paralelo 36 (CIME-AM)Desde: 1 de enero de 2012Hasta: 30 de junio de 2014Financiado por: POCTEFEXImporte de financiación: 245.435,25 EURRol: Coordinator