Segovia López, Cristina Autor

Towards and appropiate comprehension of innovation sources in agrifood cooperatives

  • Cristina Segovia López
  • Manuel Sánchez

ECONOMIA AGRARIA Y RECURSOS NATURALES - 2010

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

Soil nutrients losses by wind erosion in a citrus crop at southeast Spain

  • Segovia C.
  • Gómez J.
  • Gallardo P.
  • Lozano F.
  • Asensio C.

EURASIAN SOIL SCIENCE - 1/6/2017

10.1134/s1064229317060114

Número de citas: 11 (Web of Science) 8 (Scopus)
Open Access

Purchase intentions in a chatbot environment: An examination of the effects of customer experience

  • Sergio Martínez Puertas
  • María D. Illescas Manzano
  • Cristina Segovia López
  • Paulo Ribeiro-Cardoso

Oeconomia Copernicana - 30/3/2024

10.24136/oc.2914

Número de citas: 1 (Scopus)
Open Access

Multichannel Retailing and Consumer Behaviour

  • Sanchez-Perez, Manuel
  • Estrella-Ramon, Antonia
  • Segovia-Lopez, Cristina
  • Marin-Carrillo, Maria B.

International Journal of Applied Behavioral Economics - 1/10/2014

10.4018/ijabe.2014100102 Ver en origen

Open Access

Las actividades de acabado del producto y auxiliares de la producción en la cadena de valor hortofrutícola

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Cristina Segovia López

Distribución y Consumo - 2008

Número de citas: 1 (Dialnet)
Open Access

La distribución comercial minorista en la Europa de 15+10

  • Manuel Sánchez Pérez
  • María Luisa Giménez Torres
  • David Jiménez Castillo
  • Cristina Segovia López

Distribución y Consumo - 2004

Número de citas: 2 (Dialnet)

La construcción de relaciones de valor en los canales de comercialización

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Cristina Segovia López

Mediterráneo económico - 2007

Número de citas:
  • Dialnet
Open Access

How does marketers’ and users’ content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?

  • Estrella-Ramón A.
  • García-de-Frutos N.
  • Ortega-Egea J.
  • Segovia-López C.

Electronic Commerce Research and Applications - 1/7/2019

10.1016/j.elerap.2019.100867

Número de citas: 14 (Web of Science) 7 (Scopus)
Open Access

Exploitation- and exploration-based innovations: The role of knowledge in inter-firm relationships with distributors

  • Hernández-Espallardo M.
  • Sánchez-Pérez M.
  • Segovia-López C.

TECHNOVATION - 1/5/2011

10.1016/j.technovation.2011.01.007

Número de citas: 101 (Web of Science) 88 (Scopus)

Dimensiones de la imagen de la Prensa y su relación con los hábitos de lectura

  • Cristina Segovia López
  • David Jiménez Castillo

Investigación y marketing - 2007

Número de citas:
  • Dialnet

Towards an appropriate comprehension of innovation sources in agrifood cooperatives

  • Cristina Segovia López
  • Manuel Sánchez Pérez

Economía Agroalimentaria, medio ambiente y medio rural: nuevos enfoques, nuevos desafíos - 2010

Número de citas:
  • Dialnet

Learning capacity from distributors and performance: The mediating role of marketing strategies.

  • Miguel Hernández Espallardo
  • Gema María Marín Carrillo
  • Manuel Sánchez Pérez
  • Cristina Segovia López

XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009. - 2009

Número de citas:
  • Dialnet

Estrategias de Distribución y Comportamiento de Compra Multicanal: Tendencias y Oportunidades para que Fabricante y Distribuidor Rentabilicen sus Decisiones de Marketing

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Cristina Segovia López
  • María Belén Marín Carrillo
  • Antonia Estrella Ramón

Estrategias de Distribución y Comportamiento de Compra Multicanal: Tendencias y Oportunidades para que Fabricante y Distribuidor Rentabilicen sus Decisiones de Marketing - 2013

Número de citas:
  • Dialnet
  • ORCID

Development of a theoretical framework for innovation decisions in agrifood cooperatives: A stakeholder approach

  • Cristina Segovia López
  • Manuel Sánchez Pérez

Economía Agroalimentaria, medio ambiente y medio rural: nuevos enfoques, nuevos desafíos - 2010

Número de citas:
  • Dialnet

Comunicación integrada de marketing

  • Antonia Estrella Ramón
  • Cristina Segovia López

2016

Número de citas:
  • Dialnet

Aprendizaje interorganizativo, equilibrio estrategico e innovacion en la empresa agroalimentaria

  • Cristina Segovia López
  • Manuel Sánchez Pérez

2011

Número de citas: 1 (Dialnet)
  • Dialnet

Análisis de los efectos del contenido generado en Facebook en el valor de marca

  • Antonia Estrella Ramón
  • Nieves García de Frutos
  • Cristina Segovia López
  • José Manuel Ortega Egea

I Simposio de investigación en economía y empresa - 2019

Número de citas:
  • Dialnet

Análisis del desempeño de la innovación en las organizaciones cooperativas.

  • Manuel Sánchez Pérez
  • Cristina Segovia López

XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008 - 2008

Número de citas:
  • Dialnet

THE USE OF BUSINESS SIMULATION GAMES IN HIGHER EDUCATION: LEARNING EXPERIENCE AND PERFORMANCE

  • Cristina Segovia-López
  • Gema Marín-Carrillo
  • Manuel Sánchez-Pérez
  • Elvira Sáez-González
  • Mª Ángeles Iniesta-Bonillo
  • Mª Belén Marín-Carrillo

International Conference of Education, Research and Innovation - 11/2019

10.21125/iceri.2019.2021

  • ORCID

Este autor no tiene patentes.

EVALUATING THE EDUCATIONAL EFFECTIVENESS OF BUSINESS SIMULATION GAMES IN THE CONTEXT OF COVID-19 PANDEMIC: A CASE STUDY

  • Gema Marin-Carrillo
  • Cristina Segovia-López

INTED2021 Proceedings - 03/2021

10.21125/inted.2021.1647

  • ORCID

Scopus: 3

Web of Science: 3

Scopus: 1

Web of Science: 3

Última actualización de los datos: 2/11/24 7:54
Próxima recolección programada: 9/11/24 3:00